FAQ

1. WEBOVÁ REZERVAČNÍ SLUŽBA PO MĚ CHCE PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE, KTERÉ ALE NEMÁM. CO S TÍM?

 Je třeba provést registraci jako FIRMA nebo JEDNOTLIVEC.

2. JE MOŽNÉ ZMĚNIT PŘIHLAŠOVACÍ JMÉNO (LOGIN)?

 Přihlašovací jméno změnit nelze.

3. DOŠLO KE ZTRÁTĚ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ?

 Kontaktujte prosím administrátora.

4. JAK PŘIHLÁSIT ZAMĚSTNANCE NA ŠKOLENÍ?

 Zaměstnance je třeba:
 1. Přidat do databáze ve Správě osob (záložka Účet)
 2. Přihlásit na konkrétní školící akci (detail školení -> přihlásit osoby)

5. JAK POZNÁM, KOLIK VOLNÝCH MÍST JE NA ŠKOLENÍ?

 V detailu školení je uveden vždy Počet volných míst, např. 5 z 20 = 5 volných míst z celkové kapacity 20 míst.

6. ZASÍLÁ SYSTÉM EMAILEM POTVRZENÍ O PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA?

 Neposílá okamžitě, potvrzení přihlášení účastníka se objeví v detailu termínu v zeleném rámečku hned po přihlášení na školení. Také lze zkontrolovat u konkrétního účastníka ve Správě osob - záložka Zapsaná školení.
 Potvrzení je odesíláno vždy až 2 dny před plánovaným začátkem školení jako potvrzení objednávky a ta se tak stává závaznou.

7. INFORMUJE SYSTÉM O BLÍŽÍCÍ SE EXPIRACI PLATNOSTI ŠKOLENÍ?

 Tato funkce je připravena a automatické upozornění bude odesíláno na kontaktní emaily avšak pouze na školení, která byla objednána a provedena v rámci této aplikace. Automatické upozorňování se nevztahuje na školení provedená před 1. 5. 2014.

8. JE MOŽNÉ EXPORTOVAT VYÚČTOVÁNÍ DO EXCELU POPŘ. MÍT JINÝ NÁHLED NA SEZNAM PROŠKOLENÝCH OSOB?

 Vyúčtování se seznamem proškolených osob lze exportovat. V sekci Vyúčtování zadejte požadované období a v dolní části vyberte Export.

9. UKAZUJE APLIKACE V SEKCI VYÚČTOVÁNÍ KONKRÉTNÍ ČÁSTKY V PŘÍPADĚ STORNA?

 Ano, DPH je v případě storno poplatku 0%.

V případě dalších dotazů se obraťte na: bezpecnostni.skoleni@prg.aero